NoNaMeS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

NoNaMeS

WoW NoNaMeS Guild

HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

Application

Go down 
AuthorMessage
Morgrif
Guest

Application Empty
PostSubject: Application   Application Icon_minitimeWed Apr 30, 2008 7:39 am

ReaL NaMe : Christos

Char Name : Morgriff

Class : Mage

Spec : Arcane

Armory (link): *Ekana kai register, gia kapoio logo den dexetai to armory link.
Alt Characters : Feodor - Druid 30 (Twilight's Hammer)
Vokur - Warrior 38 (Defias Brotherhood)
Raid Expirience : Karazhan - Zul'Aman - Gruul's Lair - The Eye - Serpentshire Cavern

Poses meres tin evdomada eiste online (kai poies an den eiste everyday ) : Oles. Pure addict.

Poses wres ka8e mera ? : An ola einai kala RL, polles.

Poios o logos poy 8elete na mpeite stoys NoNaMeS ? : Metakomisa ston Twilight's Hammer prin mia evdomada kai psaxno raiding guild.

Poio itan to proigoumeno guild sas kai gia poio logo figate apo ayto ? : Ston Twilight's, kanena.

Otan kanoume raid exete tin orexi me to na eiste etoimoi apo 8ema flask food reagents kai polla g gia repairs ? : Genikos xrisimopoio polla consumables k ta kouvalao mazi mou panta.

Exete Ventrilo 3.0.1 & Mic ? : Nai.

Ti perimenete apo tous nonames kai poies oi prosdokies sas ? : Na pesoun osa perisotera boss prin to expansion. Kirios m'endiaferei to end game experiance. To loot defterevon alla oxi adiaforo.

Pisteyete oti mporeite na leitoyrgisete me ena sinolo atomon , na dexteite kapoia rules ta opoia exoyme san guild kai na eiste tipikos os'on afora raid ktl ktl ? Oi perisoteroi kanones sxetika me tin litourgia enos raiding guild nomizo einai aftonoitoi. Oson afora ta raid, an den ithela na kano raid de tha ekana application.
Back to top Go down

Application
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» rogue application
» Feral Druid Application
» LvL 70 Undead Rogue - Application!
» resto shammy application apo al'akir
» Rogue lvl 70 application (yp opsin Kou Nenia aka Nodps)