ReaL NaMe : Christos
Char Name : Morgriff
Class : Mage
Spec : Arcane
Armory (link): *Ekana kai register, gia kapoio logo den dexetai to armory link.
Alt Characters : Feodor - Druid 30 (Twilight's Hammer)
Vokur - Warrior 38 (Defias Brotherhood)
Raid Expirience : Karazhan - Zul'Aman - Gruul's Lair - The Eye - Serpentshire Cavern
Poses meres tin evdomada eiste online (kai poies an den eiste everyday ) : Oles. Pure addict.
Poses wres ka8e mera ? : An ola einai kala RL, polles.
Poios o logos poy 8elete na mpeite stoys NoNaMeS ? : Metakomisa ston Twilight's Hammer prin mia evdomada kai psaxno raiding guild.
Poio itan to proigoumeno guild sas kai gia poio logo figate apo ayto ? : Ston Twilight's, kanena.
Otan kanoume raid exete tin orexi me to na eiste etoimoi apo 8ema flask food reagents kai polla g gia repairs ? : Genikos xrisimopoio polla consumables k ta kouvalao mazi mou panta.
Exete Ventrilo 3.0.1 & Mic ? : Nai.
Ti perimenete apo tous nonames kai poies oi prosdokies sas ? : Na pesoun osa perisotera boss prin to expansion. Kirios m'endiaferei to end game experiance. To loot defterevon alla oxi adiaforo.
Pisteyete oti mporeite na leitoyrgisete me ena sinolo atomon , na dexteite kapoia rules ta opoia exoyme san guild kai na eiste tipikos os'on afora raid ktl ktl ? Oi perisoteroi kanones sxetika me tin litourgia enos raiding guild nomizo einai aftonoitoi. Oson afora ta raid, an den ithela na kano raid de tha ekana application.